Onsdag

Bara två skoldagar kvar till helgen, ska verkligen bli jätteskönt med lite ledighet. Men innan helgen är här ska jag hinna plugga, ha matteprov imorgon, match imorgon och hälsa prov på fredag. Sen får jag ha helg. Men det här borde jag väl klara av? Trodde jag iallafall, tills jag för ungefär en minut sen kom på att jag glömde matteboken i skolan. Men jag får plugga utan den helt enkelt.

Dagen har varit helt okej, ganska jobbig träning i förmiddags. Och tyvärr har jag börjat få ont i benhinnorna, Någon som vet vad man ska göra då? Vila? Usch nej det vill jag verkligen inte, eller kan inte rättare sagt.  Resten av dagen blir det som sagt lite plugg, städa, laga mat (?) och sen skulle jag bbeöva åka och handla lite små saker. Får se om jag har tid till det senare.

Föresten, guu vilket fint väder det är!  Jag älskar verkligen våren, speciellt sen när man kan börja ha vårkläder


oj nu tar batterierna i datorn slut .. !
Pusspuss

allt kommer lösa sig, jag vet det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0