Onsdag

Trots att jag sov till kvart över åtta imorse är jag helt slut (sovmorgon jämnfört med andra dagar). Kanske beror på den hårda innebandy träningen? Men nu iallafall så är skoldagen över, funderar på att äta lite mellis och sen sätta på en film och sova lite. Men Fredrik och Kevin vill tydligen spela innebandy eller fotboll, haha fast jag känner mig helt död. Juste sen har jag ju lovat mamma en sak kom jag på nu... Hon kom ner och pratade med mig igår kväll och tyckte att jag skulle vara hemma ikväll.. Hm mysigt ?! haha undra varför

Svenska redovisningen idag kom lite som en chock, trodde att vi skulle få längre tid på att förbereda oss. Men nej, bara en halvtimme... Men tror ändå att det gick ganska bra, får hoppas på det iallafall. Snackade bara på som vanligt

Nu ska jag ta lite mellis och lägga mig i soffan tills mami kommer hem..
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0