Söndag

Sittande på två sköna kuddar på mitt rum, datorn i knät och tittar på singing bee på tv:n framför mig är precis vad jag gör nu. Känner mig alldeles slut efter helge, kanske inte så konstigt när man sovit sammanlagt 7 timmar på 2-3 dagar. Så ikväll blir det en tidig kväll. Måste ju orka min fantastiska skola hela veckan.

Min helg har som sagt varit ganska fartfylld. I Fredags efter en helt okej träning och lite slöande drog jag och träffade Micke Fredrik och Kevin, och sen vidare mot Thelin. Väl hemma hos Jocke hade vi väldigt roligt, haha satt och drev lite med sega människor. Efter jocke blev det lite sleep over hos mig. Efter ungefär tre timmar sömn var det dags för innebandy "läger" och middag med laget. Väldigt trevligt och behövande. Efter middagen var det bara att skynda sig hem, fixa sig och fixa huset innan det var dags för lite födelsedags firande. Blev en trevlig kväll iallafall tycker jag, väldigt fina presenter och massa sköna människor. Blev dock väldigt många killar, haha men men. Blev ganska sent inatt igen. Men var väldigt pigg så kunde verkligen inte sova, och väldigt hungrig. Så vid halv sex tiden satte sig jag , Matilda och Emma och fika lite med te och mackor. Men sen var det dags att sova.

Imorsse när vi vaknade var det bara att börja städa och sen tagga till matchen. En väldigt bra match måste jag säga, en vinst med 6-4 mot täby. Känner mig ganska nöjd över min prestation, blev ett mål på straff, ett mål på friläge och två assister. Så det är väl helt okej ?

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på sanningens ögonblick
Puss puss, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0