Söndag

ja vad ska man säga om gårdagen, mer än att det slutade så mina kvällar brukar sluta; knas knas knas. Haha fast nu skrattar jag åt det. Farbror blå asså. Men nog pratat om det, ska nog inte berätta för mycket så över till något annat....

....Ähh, istället över till denna dag. Eftersom det inte blev stan igår kanske det blir idag en liten snabbis innan släkten kommer hit hem för att fira mig. Satsar på att "råka" komma hem försent från stan.. haha näh nu ska jag vara uppfostrad och ta emot mina underbara släktingar. Efter detta lilla "släktkalas" är det dags för match mot huddinge, taggad?!

väldigt synd, nu precis när jag sitter och skriver blogg ringer tränaren och frågar om jag kunde spela match med damlaget klockan två.... men tyvärr kommer ju släkten..

nu ska jag fixa mig, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0