Söndag

Ännu en söndag är här.. Orkar inte skola imorgon.. men som tur är det studiedag på torsdag iallafall..
Sitter just nu vid köksbordet, äter mina älskade digestive kex och precis kommit hem från en härlig morgon match i tullinge. Tyvärr förlust, så match ämnet tänker jag inte gå in djupare på. Kändes ganska så tugn att gå upp vid sju tiden imorse eftersom jag inte kom i säng förän klockan fyra. Men tre härliga timmar fick jag sova, tre timmar som ska räcka till tre matcher. Nämligen så att jag blev kallad till ännu en match idag, med damlaget. Sa ja för att jag tänkte att det var en hemma match, men icke sa nicke utan matchen spelas i Hammarbysjöstad. Så om fyra timmar dras nästa match igång (16.00), så måste väl åka vid tjugo över två ungefär. Natch mot Hammarby, haha det blir roligt det.

Bara päronen kommer hem så blir det lite lunch (gröt för min del tror jag) , och sen är det väl nästan bara att börja åka? Kanske hinner vila lite, hoppas på det. Vore nog bra?

Jag och Matilda har iallafall bestämmt oss för att börja ta hand om oss själv lite mer, eller med andra ord kanske börja sköta oss. Nu syftar jag på sovandet.. Jag sover alldeles för lite, och alldeles för lite är bara förnamne tpå vad matilda gör!  Så nu ska vi sova , haha. Så ikväll blir det sovdags tidigt för min del. klockan 8?! skulle vara otroligt skönt..

Kvällen igår blev som sagt ganska sen, men men man lever ju bara en gång. Men tycker iallafall att det blev en lyckad chill kväll.

Nu ska jag lägga mig framför tv:n, puss puss


Haha nästa helg då jävlar smäller det!

Kommentarer
Postat av: kajsa

då jävlar smäller det med mig =D

2009-03-22 @ 13:19:09
Postat av: Nicole

haha aa vi måste hitta ngt, eller jag vet nog höhö :D <3

2009-03-22 @ 19:48:06
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: matilda

nej nej nicole där har du fel jag kan inte följa dessa regler förfan kommer inte stå ut ska jag rabbla upp allt jag har käkat idag eller ? XD

inget tal på om att bli nyttig här inte..

2009-03-23 @ 20:56:06
URL: http://mhelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0