söndag

Idag är det sista dagen på lovet och det känns verkligen inte bra om jag ska vara ärlig. Veckan som varit har gått otroligt fort och vem är taggad inför skola imorgon? Verkligen inte jag.. jag känner mest att jag behöver sova haha
Firandet av Fanny igår kväll blev en mysig kväll, med snacks på bordet och en god välkommsdrink i ena handen och singstar mikrofonen i andra blev det en väldigt rolig kväll. Ojojoj vad vi sjöng vackert måste jag säga. Idol nästa?!

Men idag mår jag inte så jättebra, huvudet värker, snurrar och en liten kännsla av illamående. Håller på att bli sjuk? Har typ mått så här ganska länge nu, det började i fredags när jag fick sånna där magsmärtor igen.. undrar verkligen vad det kan vara.. Nästa gång jag får så här ont har mina föräldrar sagt att vi ska åka akut in till sjukhuset iallafall. Kanske lika bra så jag någon gång får veta vad det är för fel. Men jaja jag överlever iallafall!


Jaha om tre dagar är man sjutton då. Sweet seventeen haha kanske inte lät lika bra?! Men nu tror jag att jag ska hämta en varm filt och värma mig med och sätta på one tree hill. usch vad jag fryser. Ska bara lyssna klart på en låt the boy does nothing, och det stämmer verkligen in på mitt liv just nu......


allt igår får inte hända igen gumman, du betyder massor för mig. Jag finns här.. jag blev verkligen rädd igår..

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0