Tisdag

Tisdags skoldagen rullade på som vanligt, första lektionen hälsa där vi börjat med Psykologi och andra lektionen engelska där vi hålle rpå med ett projekt som heter the day I was born, ganska intressant projekt eftersom man får veta massor med saker om sig själv och sin födelsedag, som tillexemepel hur många dagar man levt, vad sitt namn betyder, händelser på sin födelsedag och hur månen såg ut den dagen man föddes.. Och med det fantastiska minnet som jag har kommer jag ihåg allt. Jag kan med stolta siffror berätta att jag är 6229 dagar, och att mitt namn kommer från frankrike med sina rötter från det grekiska namnet Nikolas som betyder "the victory of the people". Passar inte namnet mig?
Händelser däremot är inte så intressanta men månen var lite komiskt. Haha det syntes nämligen ingen måne den dagen jag föddes.. Inte när Matilda föddes heller, så det kanske är förklaringen till hur vi är? Ni kommer i slutet av inlägget att förstå.

Efter skolan idag drog jag och Matilda in till stan där jag äntligen gjorde min efterlängtade hårförlängning. Gjorde lite ont men om man ska bli fin får man lida lite. Blev iallafall väldigt nöjd.

Nu måste jag sova, ska ha fystest imorogn ute på lidingö.. hm jobbigt...

Godnatt

 
Du lyser upp mina dagar Matilda. Kommer aldrig läman dig min älskade pajas!

Kommentarer
Postat av: matidoo

taaack detsamma min gööldfisch kommer inte lämna dig heller :) <3

2009-03-25 @ 16:40:05
URL: http://mhelgstrand.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha

vackra ;) <3

2009-03-25 @ 17:31:34
Postat av: Emma Stenfors

Jag har fottaat :D (a)

<3<3

2009-03-30 @ 18:29:35
URL: http://stenfoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0