Tisdag, långtråkigt

jag sitter hemma och har det väldigt långtrkigt, så innan jag börjar plugga ska jag göra ett litet test som även matilda gjort på sin blogg ( www.mhelgstrand.blogg.se )

Lovar du att vara ärlig? självklart!

Du heter:  Nicole Cedergren
Smeknamn:  ojoj har massvis! men Blondie, Decote, Pajas, Nickan, Nic mm.. 
Låt som när du är ledsen sörjer till? finns många olika 

Beroende av: att ha något att göra..
Vem behöver du mest just nu: en som älskar mig
Vad tror folk om dig? absolut ingen aning 
Stämmer det? jo... hehe..
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon, hår och mage 
Vad säger du för att imponera på någon? jag charmar!
Hur imponerar man på dig? man charmar och är så där gulligt söt och snäll som man kan vara
Brukar du skratta för dig själv? jo det brukar hända
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej :)
Var bor du?  Hökmossen, hägerstensåsen
Trivs du där: ja det gör jag
Äger du några converse: nej converse är inte en favorit 
Sprit, cider, vin eller öl:  cider och sprit
Brukar du bli för full: nej men herregud verkligen inte
Vad har du för mobil operatör: Tele2 comviq!
Är du allergisk i mot något: aa men vet inte vad än
Har du haft sex idag: nope
Nästa mål i ditt liv: bli nyttigare och träna mer
Hur svarar du i mobilen: aa hallå
Vem ringde du senast? Mamma :P
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ingen aning.
Antal timmar sömn inatt: 8! rekord!
Sov du ensam: aa
Brukar du komma i tid: nästan alltid
När mår du bra: När jag får göra det som jag älskar mest av allt, och vara med mina kompisar
När blev du fotad senast: i fredags..
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: svart, blått och vitt 
Vad tycker du om fötter:  nja tycker och tycker... ?
Vad saknar du: en pojkvän?
Hade du en bra kväll igår: helt okej 
Favorit dryck på morgonen: juice, te, oboy eller vatten 
Rakar du benen: yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: väldigt olika, men oftast alldeles för sent 
Är du blyg? oftast inte, men med nya människor och jobbiga situationer kan jag nog bli det.
Sysslar du med någon idrott: yes, innebandy 
Vill du hellre ha mail än brev: aa väldigt gärna
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske, beror väl på
Har du spytt offentligt: nä
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha vet inte
Är du nöjd med ditt liv: a ganska
Är du bortskämd: ibland, ibland inte
Vad gör du i morgon: Skola och sedan stan 
Vad är det värsta du vet? Falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika
Vad behöver du just nu? lov!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte 
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? aa dom bästa
Vad är det finaste någon har gjort för dig? oj finns väldigt mycket
En speciell dag du minns: Nej..
Hur gammal är du: 17 basst!
Tycker du om någon just nu: jadu lite kanske .. 
Om fem månader: Har min dröm gått i uppfyllelse 
Du samlar på: länder!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: håller oftast allt för mig själv
Vilken tid gick du upp idag: halv sju 
Har du sovit i din egna säng inatt: japp
Har du strumpor på dig nu: mm
Vad ska du göra ikväll: sola och plugga 
Är det okej att gråta: ja självklart?
När grät du senast: i söndags 
Laddar du ner musik och film från Internet: mm ..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men har det gärna själv.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika
Har du piercing: japp
Vill du gifta dig: om man hittar den rätta såklart
Vill du ha barn: a när jag är vuxen   
Solar du ofta: Nej , men ska börja 
Är du bra på att laga mat: Haha aa mvg! 
Gillar du att dansa: det är roligt
Är du flygrädd: Nej verkligen inte.
Hur vig är du: haha helt okej faktiskt
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: mmm magnum
Tror du på ett liv efter döden: jag vill tro på det iallafall
Tycker du om sushi: Nej fyfan , har ifs aldrig smakat men nejnej
Vad äter du helst när du ser på film: choklad eller nötter 
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: båda på helgerna, men på vardagar morgonmänniska
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja flera gånger
Biter du på naglarna: när jag är nervös.
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: 5-6 gången i veckan kanske.
Senaste låt du hörde: Vet inte.
Vad gör du på helgerna: Festar, umgås med kompisar, spelar match mm


Puss puss nu åker jag in till stan och hämtar mina pengar, sen är det solning och senare ikväll plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0