Tisdag

Sitter hemma just nu, precis ätit lite mellis och ska snart påbörja allt pluggande; engelska och hälsa (medicin).
Gick hem tidigare idag från skolan eftersom min mage gjorde väldigt ont, men nu känns det lite bättre. Skönt, så jag kan koncentrara mig på pluggandet. Idag ska det verkligen bli pluggande, behöver det verkligen eftersom jag bara har idag och imorgon på mig att träna inför provet på fredag eftersom jag har match på torsdag kväll. Inte direkt bästa dagen att ha match på, inte heller bästa tid, plats eller motståndare. Vi ska nämligen möta Väsby (som är otroligt duktiga) i Liljeholmshallen (som är väldigt liten, inte en favorit precis) klockan halv åtta ungefär.. Vilket betyder att hela torsdags kvällen försvinner.

Planerna är att börja plugga nu medans jag är ensam hemma, tyst och lugnt. Eller nja tyst kanske det inte är eftersom jag spelar hög musik, men ingen som stör mig iallafall. Troligtvis har jag pluggat på bra nu i några timmar så jag har ledig tid ikväll, och kanske kan hitta på något roligare än att sitta hemma och ruttna. Funderar på att kanske laga någon god middag, men får se hur det blir med den saken. Är mer taggad på att träffa vänner.

Nu ligger engelskan här framför mig och väntar på att jag ska börja plugga, någon slags dragningskraft?
skriver senare ikväll om det skulle flyga upp något väldigt intressant i mitt liv som jag måste skriva om, hur skulle detta inte kunna gå till? Mitt liv är ju lite av ett random liv.. Haha

Puss puss




om jag ska vara ärlig, kändes det väldigt jobbigt när du sa det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0