Topplista

Topplistan, min egna topp/mode lista inför våren. Sakerna står inte i ordning

1 Romarsandaler, har verkligen fastnat för de här två skorna. Tänk vad coolt och passande till ett par uppvikta jeans i vår!

 

2 stora klockor både med och utan "diamanter", något som bara är så snyggt tycker jag. Står faktiskt på min egen önskelista inför födelsedagen. Så hoppas verkligen jag får en



3.  Canadagoose väst, något jag verkligen vill ha till våren. Synd bara att dom ska kosta så himmla mycket..



4 stora halsdukar, funkar lika bra på våren som nu på vintern

och det sista, som man bara måste ha flera stycken av......


......5. vårklänningar, åhhhh I love it!
Satt precis och kollade klänningar och söta tunikor www.nelly.se och kan ju inte säga mer än att jag säkert skulle kunna köpa tio stycken. Finns så många söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0