Torsdag

Kom hem från skolan för ungefär en timme sen. Men har tagit en stund för mig innan jag kunnat börja skriva eftersom mobilen plingat precis hela tiden. Men nu är den någonlunda tyst så nu passar jag på att skriva.
Den här skoldagen var lite onödig. Började kvart över åtta med matteprov, och efter provet fick vi sluta. Så vid ungefär halv tio tiden satt man och tänkte på hur man skulle utnyttja denna hål timme som var på tre timmar. Kändes lite segt, men konstigt nog flög tiden iväg eftersom vi åkte in till stan med lite boys, men sen vände hem för att äta i skolan istället. Och sen till nästa onödiga lektion ; Spanska, där vi bara såg en film. I och för sig en väldigt bra film. Så den här dagen har varit väldigt lugn och skön

Men nu börjar all stress, ska både hinna plugga och spela match. Hjälp mig någon

Match mot Väsby i liljeholmshallen 20.00 !

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0