Torsdag

Känner mig mycket gladare och piggare idag. Hade nog bara en deppig dag igår, vilket gjorde att massa gamla tankar och funderingar kom upp. Men nu känns huvudet helt rensat från bekymmer. Kanske på grund av den tre timmar långa mattelektionen jag hade idag? Väldigt roligt måste jag säga... eller inte. Men roligare blev skoldagen när man fick veta att vi skulle få slippa spanskalektionen efter lunch, eftersom den vikarie vi hade fått inte kunde prata spanska. Eller jo ett ord kunde han; Sí !
Så för att utnyttja denna lediga tid på bästa sätt åkte jag hem, lade mig i soffan och kollade på Beverly Hills 90210. Jag har blivit helt fast i den serien, den gick ju på tv förut (såg det typ för 2 år sedan) men nu har vi köpt hela första säsongen hem. Så nu sitter jag hela dagarna och nördar mig igenom hela första säsongen. Efter ungefär 3-4 avsnitt hade klockan hinna bli drygt fyra på eftermiddagen. och där var den lediga tiden slut.. Men man kan ju inte ligga hemma en hel kväll och lata sig, så vid fem tiden ungefär möter jag fredrik och Kevin i liljeholmen, vi drar till liljeholmshallen och spelar lite fotboll. Haha vilka fotbolls skills man har alltså.. Sen efter några timmar var man tillbaka i samma hall igen för att ha innebandy träning med laget. Usch jag hatar torsdagsträningarna, kanske beror på den dåliga hallen? Kanske låter konstigt men fredagar är nog ändå bäst.
Planer inför imorgon är att först överleva skolan, men det går nog fint fint eftersom det är fredag. Efter skolan kanske någon har lust att träffa mig innan det är time för träning. Sen till de tintressanta, kvällen. Och tyvärr finns det inte så mycket intressant att säga om detta. Men det kommer bli något, det vet jag.

juste, något som jag och angelica pratade om i omklädningsrummet i måndags måste jag ju ta upp. Vi stog nämligen och pratade om dåligt minne och kom då in på att guldfiskar har ett minne på 3 sekunder. Och då kom jag upp med mina otroligt smarta men korkade idér och fundering om att fiskar är nog ganska smart.. Kommer inte riktigt ihåg hur jag tänkte.. får försöka komma på det under natten, men det var iallafall en ganska bra tanke av mig.. jag lovar..
Kommer aldrig glömma min kommentar om stockholms tunnelbanor, hahaha det kan man ju skratta åt i åratal. Men blir nog lite pinsamt att skriva här i bloggen, för alla kommer tro att jag är helt blond i huvudet..

pusspuss, God natt

S, jag saknar dig. Känns väldigt konstigt just nu. Men vill iallafall att du ska veta att hur det än är mellan oss så finns jag alltid här för dig..


jag och syster.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0