Absolut inte normal

Ni som känner mig vet ju att jag inte riktigt är normal.. Haha nää nu driver jag lite med mig själv,
men jag tycker inte om att vara seriös hela tiden. Haha ni kanske fattar?
Liksom varför vara stel? Man måste ju liksom bjuda på sig själv. Haha jag gör det hela tiden..
Kanske lite för ofta, eftersom jag aldrig blir nervös.. Det är bara att tuta och köra

Jaha, och då kanske man ska visa en liten fiffilurig sak man gjorde igår. Nämligen maddes present:



ett par väldigt roliga stringtrosor, formade som hjärtan fram & bak. Haha jaja men dom är ju faktiskt snygga ! :D


Kommentarer
Postat av: Din mamma

du, aldrig...nervös?!?!?! HAHAHA, du försöker bara övertala dig själv. dåligt självförstoende kallas det.

2009-05-10 @ 20:43:07
Postat av: din pappa

vad fan fick du luft ifrån? haha vad vet du om dåligt självförtonde? Och vad fan vet du om nicole

PINSAMT PISAMMT

din fucking tönt :D

Och jag som känner nicole vet att lilla gööööldfischen aldrig blir nervös.

2009-05-10 @ 22:54:43
URL: http://mhelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0