Aldrig mer..

Aldrig mer säger jag bara..
aldrig mer skogen
aldrig mer vandra så här mycket
aldrig mer övernatta utan tält
aldrig mer bära en sån tung väska...

Haha usch nu låter jag som en riktig svag och klagande person, men allt det här stämmer. Hajken var verkligen inte roligt. Känner mig helt slut i benen efter att ha gått flera mil med en tung väska, sovit ute i kylan och nästan inte ätit något. Så aldri har man varit mer lättad över att vara hemma! Och stolt?! Något man självklart är, jag klarade ju av det! Mitt stora mål under de här tre dagarna.

Just nu ligger jag i soffan och har precis ätit en god middag. Samtidigt  smsar jag med matilda och försöker planera helgen. Men den kommer nog bli riktigt bra tror jag. Vi behöver verkligen festa av oss efter den här hajken!
Nu måste jag städa lite här hemma för det ser verkligen ut som skit.. Haha perfektionist?

Pusspuss


aldrig mer att jag sätter på mig dessa väskor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0