Borde egentligen sova..

..Ska ju iväg till Linköping imorgon med innebandygruppen i skolan, och samlingen på centralen är redan vid kvart i sju. Så vad gör jag uppe när jag ska gå upp om fem timmar? Jo pluggar.. men nu orkar jag inte längre.. Måste komma ifrån skolan ett tag nu i två dagar, det enda positiva med att åka?!
Måste upp redan vid fem imorgon bitti eftersom jag inte packat klart än.. Hade ingen ork till det heller etersom jag var på världens dåligaste humör. Så fick ett hot på mig av mamma att jag inte ska få gå ut i helgen! :O
men det skiter jag i helt enkelt, haha

Men nu ska jag sova, ha det så bra. Kommer hem på fredag eftermiddag/kväll

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0