Fredag

Godmorgon, idag är jag glad! Eftersom jag helt plötsligt blivit frisk. Haha måste säga att sveriges läkare inte riktigt är dom bästa "tyvärr nicole men det verkar som om du verkligen har körtelfeber.." haha men man kan ju inte vara mer än glad att det inte var det. Så lagom frisk till helgen tänker jag inte ta en extra vilo dag hemma utan nu får det vara nog!

Just nu står jag med handuken runt huvudet och ska snart fixa mig. Ska iväg nu först på morgonen/förmiddagen med mamma till skärholmen (?) och köpa födelsedagspresent till syster som fyller 15 år imorgon. Helt sjukt att hon är så stor.. Ska också försöka hitta någon snygg bikini till hajken. Inte för att man behöver ny bara för att man ska iväg på det utan att alla mina bikinis är så utslitna av Indiens otroligt varma sol. hmm lyxproblem?
Senare idag ska jag träffa matilda, kommer inte riktigt ihåg vad vi skulle göra, fanns tydligen flera val ikväll (?) haha men jag hänger bara på. Det brukar bli bäst så. Ska iallafall bli jätteroligt att träffa lilla tildis.

Nu får jag sån där klädångest över vad jag ska ha på mig idag... Hm får väl ta en titt i garderoben
Skriver senare om jag hinner
Puss puss



Kommentarer
Postat av: matilda

jag äääääslkar den där söta bilden:)

2009-05-22 @ 13:07:24
URL: http://mhelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0