Fredag

Sitter i skolan just nu och har rast. Men den är slut om tre minuter så det får bli ett snabbt inlägg. Eller, skit samma om jag skriver lite på lektionen. Just nu har vi iallafall arbetsmiljö & säkerhet som verkligen är såå roligt, nä skämt och sido. Faktiskt en ganska jobbig kurs, men snart är den slut. Bara två lektioner kvar. Hmm undra om man får vara ledig de sista fredagrna eller om dom försvinner på något annat sätt? Aja det visar väl sig.

Kvällen är inte riktigt planerad till hundra procent, men troligt vis eller nästan säkert blir det lite partaj. Haha det hoppas man på iallafall. Nu måste jag plugga på för att bli klar med den här uppgiften eftersom jag inte kommer vara här nästa fredag. För då åker vi med skolan på typ innebandyläger ner till linköping. Känns otroligt skönt att veta att man bara vska gå i skolan måndag till onsdag nästa vecka.

Puss puss, skriver senare

Kommentarer
Postat av: Sivan

vinn ett smycke från cocoo.se på min blogg!!!

2009-05-08 @ 19:37:05
URL: http://whineup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0