Härliga söndagar...

Ännu en söndag är här, helt sjukt hur fort helgerna försvinner..

Sitter just nu i mitt "nya " rum och sörjer över det rum min syrra nu fått av mig.. Jag har ju under ungefär ett år haft husets stora sovrum, så idag orkade jag inte höra mer på hennes klagomål så vi bytte.. Det har varit en otrolig jobbig dag måste jag säga, känner mig helt slut, haha. Men som vanligt på söndagar har man denna "angest" som inte gör det mycket bättre.

Lite glad blir man iallafall när man tänker tillbaka på gårdagen. Först en mysig tjejmiddag hemma hos madde med god mat och lite gotti gott. Sen vid tio - elva tiden drog jag och therese till ett berg på hornstull och träffade johan och hans kompisar och sen massa annat folk som man kände från skolan och gamla skolan. Blev iallafall en väldigt mysig kväll tycker jag. Väldigt roligt att träffa therese också eftersom det var hur länge som helst sen vi sågs <3

Nu ska jag ta en dusch och sen laga fooodi foood till la familia
Språk kunnig? SJÄLVKLART

 
haha den bjuder vi på! Jag och therse för ngn månad sen .. hehe även madde finns där bakom ! :D

pusspuss

Kommentarer
Postat av: therese

det var jättekul att träffa dig också gumman, vi måste verkligen ses snart igen ;D<3

2009-05-13 @ 13:46:39
Postat av: therese

det var jättekul att träffa dig också gumman, vi måste verkligen ses snart igen ;D<3

2009-05-13 @ 13:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0