Koncentrations svårigheter?

Mitt engelska pluggande har ju inte gått speciellt bra ikväll får jag ju erkänna. orkade inte längre så slutade bara. Haha får blir hårdplugg imorgon i skolan istället.

Denna måndag har känts hur lång som helst, tre träningspass gör att det känns så.. Känner mig helt slut i kroppen plus att jag har väldigt ont i min fot... Skulle egentligen behöva operera den men det har jag verkligen inte tid med.. Liksom man blir inte helt bra förän efter ett år. Är det verkligen värt att vara borta från innebandyn nu när det går så bra? Usch, är verkligen tveksam, på ett sätt vill jag etersom jag har så otroligt ont, men ändå inte. 

       

puss puss, nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0