Körtelfeber?

Var hos läkaren igår som satte diagnosen körtelfeber på mig! Dom var inte helt helt säkra men de trodde det.. Och om det skulle vara denn otroligt jobbiga sjukdom kan det betyda att man kan vara sjuk upp till flera veckor och i värsta fall läggas in på sjukhus och få dropp... Men det här orkar jag inte med så jag ska bli frisk snart! Körtelfeber behöver ju inte vara lika långvarig på alla, alltså jag har det, men behöver inte vara sjuk så länge. Själva grejen med körtelfeber är att man inte behöver ha feber och ha ont i halsen jättelänge utan sjukdomen lägger sig vilande i kroppen och gör att man bli otroligt trött och inte har ork till att äta regelbundet (därför man kan bli borta ett längre tag)
Men men det är väl bara att ligga här i min säng och vila antar jag, mycket annat finns inte att göra.... Jag har iallafall bestämt mig att inte jag ska bli så sjuk!

...Men nog pratat om det. Man brukar ju alltid prata om olika sommarplågor? Jag tror jag vet precis vad som kommer bli mode-plågan i sommar. shutter shades, är det bara jag som tycker att dom är såå coola?!



Vet inte när jag orkar skriva igen, men iallafall när jag känner mig bättre och har lite ork i kroppen.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: kajsa

bli frisk =) <3

2009-05-21 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0