Lördag

Godmorgon, sitter nu äntligen i detta tysta och lugna hus. Bilen backade ut från parkeringen för ungefär en kvart sen.. Skönt att vara ensam en stund. Idag har jag bestämt mig för att det ska bli en bra dag, alltså ingen misslyckad kväll. Dagens planer är att snart börja dra mig ner till mitt rum för att sätta på mig bikini och sedan lägga mig och sola på altanen. Det är sån värme där. Och varmare ska det bli de två-tre dagarna framöver, härligt!

Nu börjar snart solen täcka hela altanen, ska nog kila ut snart. Senare ska jag nog träffa matilda, och ikväll troligtvis fest om hon orkar.  
Puss

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag idag! :)

2009-05-30 @ 17:33:06
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0