Måndag morgon

Halsen gjorde ont,kroppen var helt slut och det fanns ingen ambition alls till att träna när jag vaknade i morse. Så jag stog över morgonens innebandyträning idag helt enkelt. Ibland orkar man verkligen inte träna..
Igår hade jag och matilda som sagt en chilldag, lite kik i stan och senare en vända in till odenplan. Men vi var så himmla trötta så vi orkade inte göra något, så vi satte oss bara på burger king där min kära svullo till vän åt lite gott och satt och pratade om allt möjligt.

Men nu måste jag koncentrera mig på svenska texten som måste vara klar på onsdag. Som jag måste få mvg på för att vara säker på ett mvg i betyget!

Puss

   

....jag saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0