Nattinlägg

Klockan börjar ticka sig längre och längre in i natten. Just nu sitter jag i soffan med Madde och hennes kille och kollar på bloody marry, usch kommer säkert drömma mardrömmar..

Tidigare ikväll har jag träffat matilda, vi åt lite middag hemma hos henne och övade på en sång som jag konstigt nog gått med på att sjunga på skolavslutningen.. Haha vad ger jag mig in på egentligen? Men ska först och främst rikta in mig på provinspelningen på måndag, måste öva på manuset imorgon! Så sången får bli hårdträning på sen isåfall. Den låten jag och matilda hade tänkt att sjunga är Ave Maria, en riktigt bra låt.. Haha blir nästan nervös på tanken att jag ska stå och sjunga för alla ettor och tvåor i skolan! Slänger in låten, vad tycker ni? Skulle man inte kunna få tårar av denna låt?





Nu ska jag se klart på filmen och vara lite social, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0