Nervös

Japp nu börjar nerverna komma lite inför imorgon, men är iallafall fullt tränad på manuset så det är väl bara att köra på?

Har blivit riktigt förkyld efter hajken, verkligen typiskt eftersom jag nyss var sjuk. Näsan är alldeles täppt och jag nyser hela tiden. Men orkar inte klaga över det inte, det är ju faktiskt sommarlov snart! Bara 7 skoldagar kvar.
Men nu ska jag fixa mig inför kvällen, kolla manuset en gång till och kolla på tv. Skriver imorgon!

Föresten, innan jag loggar ut måste jag bara säga att det finns en person som betyder så himmla mycket för mig. Och det är du Matilda.Jag är så glad över att jag lärde känna dig, ett liv utan dig nu känns helt overkligt. Du är liksom som en andra halva, verkligen bäst. Tack för att du finns <3



pusspuss, godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw vad gulligt det här läste jag inte förns nu :)

du betyder sjukt mycket för mig med.

2009-06-02 @ 13:42:02
URL: http://mhelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0