Provinspelning

Fick för några timmar sedan ett telefonsamtal där de berättade att de ville att jag skulle komma på provinsplning för en ny reklamfilm för tre (ni vet mobil företaget). Väldigt roligt ! Manuset blir skickat till mig innan helgen så det blir till att träna hela helgen. jag vill verkligen få den här rollen.  Den som får rollen kommer få åka ner till Prag och spela in filmen, vilket betyder att man får en gratis liten resa plus att sedan visas på alla svenska tv-skärmar. Så nu är det bara att hålla tummarna och verkligen satsa! Ska verkligen ge allt jag kan.

Föresten, det är många som undrar när beck filmen som jag är med i kommer på bio. Sökte på filmen idag och fick fram att den kommer ha biopremiär antingen 2009 eller 2010, datum var alltså inte satt än. Men om jag ska vara ärlig så tror jag till sommaren. Så det är bara att hålla utkik efter becks spår på bioduken..

    

puss


Kommentarer
Postat av: MATILDA

nicole du är så jävla duktig du ska fan satsa på teater :) <3

2009-05-29 @ 09:24:38
URL: http://mhelgstrand.blogg.se/
Postat av: Buddah

vet inte vad mobi företaget är, sry :/

2009-05-29 @ 10:43:24
Postat av: Nicole

Tack gumman :) jo haha jag ska försöka ;) <33



2009-05-29 @ 10:53:00
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0