söndag

ursäkta för min dåliga uppdatering under de senaste dagarna.. I torsdags var det som sagt valborg vilket inte var någon märkvärdig kväll, jag och matilda åkte och satte oss på gärdet på dagen och chillade men kvällen tog vi det bara lugnt. Haha vi orkade inte röra på oss så i år fick vi helt enkelt inte uppleva någon majbrasa. Men skit samma! Fredag flängde jag och tildis runt på lite olika ställen, träffade lite olika människor på kvällen och hade det chill.
Igår var det ju ett otroligt fint väder så då blev det solning och lite picknik liknande på en äng i bromma. Trevlans trevlans!
På kvällen drabbades jag av något "inget-att-göra-ångest" så jag drog med mamma och Lovisa til landet. Vilket man kanske kan disskutera om det var så trevligt och bra beslut. Men men det var väl lite mysigt det med. Haha men som vanligt när tv:n sätts på så somnar jag. Så jag låg och halv sov redan innan elva. Men ibland behöver man såna kvällar också. Nästa helg får jag ta nya tag.

Måste gratta min Madde också som fyllde 17 år i igår! Lill tjejen börjar komma ikapp stora och mogna mig! HAHA, om ett år firar vi på krogen gumman! :D

Nu måste jag plugga järnet för att ens kunna ha någon ledig stund idag för att göra något annat
puss puss

         haha nej matilda jag tänker inte ta bort några bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är döööd :)

2009-05-03 @ 15:08:08
URL: http://mhelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0