Tisdag

Skoldagen gick som den brukar göra, så just nu sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska ticka fram till halv sex. För då är det dags att börja fixa sig lite och börja dra sig mot Alvik där jag ska träffa Matilda. Vi tänkte nämligen ta en kvälls shopping i kista. Haha ungefär som våra senaste fredagskvällar varit innan vi dragit ut. Men de tär ju perfekt att kunna åka så här på vardagskvällar, eftersom det är öppet till nio.
Så ikväll blir det till att shoppa loss! Behöver massor med nya vårkläder! säger vi... hehe

Senare ikväll/natt blir det också lite plugg. Asså har ni lagt märke till att jag börjat plugga lite mera?! Behöver det verkligen med tanke på att man kanske borde behöva satsa så här i slutet av terminen.. Jobbigt, men ett måste!
Nää nu hinner jag inte skriva mera, måste locka håret och byta om. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0