Tisdag

Medans det är pause i top model hinner jag nog med att skriva ett litet inlägg.
Dagen har varit ganska lugn, eller kanske jag ska säga normal eftersom inga av mina skoldagar är speciellt jättejobbiga och ansträngande. Men det är härligt. Dagens planer lutar mest åt att bara ta det lugnt hemma, kanske blir en lite spring tur men det är inget som jag bestämt mig för än. Känns verkligen jättekonstigt med ett uppehåll på två veckor med innebandyn, tur att jag iallafall haft träningar med skolan och en träning med damlaget. Juste, imorgon är det dags för damträning igen, och skolträning... Hehe så kanske kan få vila mig idag?!

Nu ska jag fortsätta ha min eftermiddags vila och kolla på top model. Har blivit lite som en tradition, man kommer hem, tar en macka, får ett sms av matilda där det står att top model börjar och sen ligger man där i sängen helt fast klistrad framför tv:n. Haha någon gång ibland kanske även sovandes, men det händer nog inte många gånger... Hehe jag nej, nej jag somnar aldrig framför tv:n.. HMM?! Iallafall bra att jag har min lilla matilda som iallafall gör ett försök att jag ska kunna se top model. Men idag lyckas hon för nu ska ögonen inte dras ihop utan jag ska se allt.

ojoj nu sitter jag här och babbalar för mycket igen. Jag missar ju allt!!! skriver mer sen
puss puss

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0