Tisdagmorgon, pigg med 5 timmars sömn

Idag vaknade jag med ett ryck, och helt plötsligt var jag så där pigg ungefär som om jag längtade efter något, som om jag hade legat på spänn hela natten och bara väntat tills klockan skulle ringa 06.00. Haha men inte vad jag vet så kan denna dag skilja sig från någon annan, utan bara skola som vanligt. Men vem vill inte vakna pigg?
Som sagt ställdes klockan redan på 06.00 idag eftersom jag kände att jag måste hinna lite mer än att bara fixa mig, som till exempel att skriva i bloggen. Hehe inte för att tiden skiljer sig så stort, liksom jag brukar på upp vid kvart över sex - halv sju någon gång. Men nu är frullen avklarade så denna tid på en timme ska bara gå åt till att fixa mig; platta håret och fixa det lite extra snyggt, sminka mig och använda det nya rouget jag köpte igår och på något sätt kunna hitta några snygga kläder i min alldeles för fullproppade garederob som det inte får plats ett enda plagg i nu (haha rena tvätten står bredvid i en bunke, verkligen en gåta hur det också ska få plats... ?!)

Nu är det dags att platta håret och göra denna dag avklarad. Skriver senare
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0