Torsdag

Torsdagen börjar snart lida mot sitt slut. En ganska intensiv dag, engelska nationella i både läsförståelse och hörförståelse. Kändes ganska svårt om jag ska vara ärlig, men det blir väl godkänt iallafall? Det måste jag få iallafall för att få mitt vg i slutbetyg. Juste, i förrgår fick vi våra sista omdömen innan betygen, såg helt okej ut. Hade VG i alla ämnen förutom innebandy där jag fick MVG. Men i både svenska, naturkunskap och spanska stog det att jag egentligen ligger på MVG men måste visa på sista uppgifterna att jag verkligen förtjänar det. Så nu är det hårdsattsning på hög nivå! eller inte.. haha

Imorgon är det iallafall äntligen fredag, och äntligen helg. Helgen kommer se ut som så att imorgon blir det troligtvid fest med tildis och lördagen blir det lite 17-års firande och kanske något mer. Har ju som sagt råkat dubbelboka mig lite, men det gåt nog att fixa. Haha

Men nu ska jag använda mina nya ansiksprodukter och lägga mig och kolla på tv, men tror nog att jag somnar...hehe

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0