Vilsen i Farsta..

Min sega fredagskväll förändrades ganska fort när jag fick höra av Angelica att vi kunde få åka på fest i Farsta. Och inte tackar man nej till detta en kväll som denna? Så det var bara att fixa sig lite fort och sedan möta upp henne på liljeholmen vid tio tiden. Vid halv elva tar vi bussen mot farsta centrum som går igenom örby där emma hoppar på. Väl framme i farsta tror vi att vi ska hem till killen som skulle ha fest , men dessa grabs hade tydligen gjort ändrade planer och tyckte att vi skulle hoppa in i bilden och följa med dom till Tyresö istället. Långt åt sjutton... Jag kanske är lite larvig men jag följde faktiskt inte med, har lite förflutet från tyresö som jag helst inte vill påminnas men främst att det skulle varit väldigt svårt att ta sig hem eftersom klockan redan var ganska mycket. Så angelica och emma åker med killarna medans jag försöker memorera deras beskrivning över hur man ska gå till Farsta tunnelbana. Inte helt lätt kan jag säga, kände mig lite förvirrad där ett tag. Men efter att frågat en vakt hittade jag, och kunde ta tunnelbanan som kom efter några minuter..

En ganska onödig kväll måste jag säga, skulle lika gärna kunnat stanna hemma och kolla på en film? Men gjort är gjort. Imorgonkväll får bli dubbelt så mycket bättre istället! Så om det är någon som vet något man kan dra på imorgon får ni säga till!

Nu ska jag sova  godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0