2cool4school?

Har aldrig förstått mig på det här med att man sparar allt plugg. Varför gör man inte sakerna när de ska göras?! Har iallafall nu efter skolan gjort klart en av min fyra uppgifter i hälsan. Det går frammåt. Nästan hemskt vad dålig man blivit i skolan sen man började gymnasiet, pluggandet och engagemanget har bara poff försvunnit, jag får skärpa mig helt enkelt. "Bara" 4 veckor till jullovet så jag antar att det bara är att kämpa på..
Snart blir det lite mat i magen och sen iväg på träning (nej jag borde inte träna men...aaa jag får väl försöka). Och jippi imorgon är det inte bara innebandy i skolan utan vi ska även ut på vandring på efter lunch (usch vad allt blev jobbigt helt plötsligt) skita i skolan?!

Lite bilder från helgen kan jag iallafall bjuda på för att få det här inlägget lite roligt!



fanny, wille och filippa kör snyggaste posen?!


jag och bönan, härmapor :)


BÄSTA, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du 91a eller 92a? :)

2009-11-16 @ 22:49:03
Postat av: Anonym

92:a

vadå da? :)

2009-11-16 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0