Freeedag

Äntligen fredag, fy fan vad skönt. Mindre skönt kanske eftersom jag inte mår så bra, känns verkligen som om jag ska bli sjuk. Men det är bara att kriga på, gick iallafall till skolan där jag befinner mig nu. Lunch rast för tillfället vilket är otroligt segt, om det var tråkigt förut kan ni nog förstå vad tråkigt det är nu när skolan blockerat facebook och msn.. Så ja jag har det ganska långtråkigt.
Efter skolan blir det raka vägen hem för att hjälpa mami att städa huset inför helgen och efter det iväg på min härliga fredagsträning. Kvällens planer som jag haft hela veckan är att bara ta det lugnt (vore ritkigt skönt) däremot är det många som inte tycker att detta är en bra idé och att jag istället ska hänga med ut. Så får se hur det blir, mår ju trots allt inte så bra så en hemma kvälll vore ju inte så fel.

nu i återstående 20 minuter av rasten ska jag och angelica försöka komma på något att göra. Puss


vill ha sommar,
orkar inte med det här dystra vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0