Helgen nu slut

Blev en völdigt mysig kväll igår med angelica. Först en god kyckling sallad på cafe60 till middag och sen till skärholmen för att köpa lite godis. Därefter hem till henne där vi först satt och nördade oss med datorerna och sen movietime med spread och bring it on. Både var helt slut så somnade ganska tidigt, ritkigt skönt. Och ännu bättre att man kunde sova ut idag. Studiedagar, det bästa som finns?
Efter lite frukost bestämde vi oss för att vara lite hurtiga och ta en promenad till skärholmen för att kolla lite i affärer. Väldigt bra av oss måste jag säga. Tyckte dock synd om mina öron som inte gillar att vara ute när det böåser och är iskallt.. haha. Väl i Skäris hittade jag finaste klänningen, ett måste!

Hann också med ett besök hos kiropraktorn en snabbis innan det var träning. Var där senast i fredags men ska gå på behnadlingar tills mina cp benhinnor blir bra. Men kan ju inte säga att det känns bättre precis.. Men men jag kämpar på. Träningen gick iallafall bra, om man räknar bort smärtan. På tal om träning, om exakt nio timmar ska jag vara klar för innebandy träning igen så det är nog dags att sova nu. Mycket som ska orkas med imorgon, innebandyträning & gympa i skolan (stackars mina benhinnor?!) och på eftermiddan/kvällen in till stan för att äta middag och gå på teater med mor och syster.

Nu blir det sussa kudde, godnatt


jag och angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0