jag vet att du saknar mig..

Efter liljeholmen blev det direkt hem och sova framför tv:n. Riktigt skönt. Känner mig som en sovande zombie hela dagarna. Helg snart eller så man får sova?! Men nu har mamma min iallafall väckt mig så snart är det dags att dra iväg på träning. Vet inte om jag ska träna, på grund av att jag troligtvis lyckats få benhinneinflammation, ajajaj vad ont det gör. Men eftesom jag är en sån människa som är van att ha träning varje dag är det ganska så svårt att vila och stå över. Var en lugn dag igår så nu rycker det i benen på mig. Måste få träna ikväll!

Taggad för torsdag imorgon, snart är det äntligen helg!



..yes, det märks så himmla mycket.. Men går inte att göra så mycket nu, det är som det är. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0