lördagen..

...Började med en skön sovmorgon och bara lite chill hemma innan det var dags för att åka på match. Vi mötte täby vilket brukar vara ett ritkigt bra lag men igår körde vi rent ut sagt över dom. Matchen slutade iallfall med 8-3 tror jag (haha eller 7-3 ?). Är väl helt okej nöjd äver min egen insatts, gjorde 2 mål och en assist, men lite dåligt etfersom jag kunde gjort så mycket mer av varje sak.. Men oj så ont jag har i benhinnorna asså, och jippi nu har det gått ner i min fot också! ååhhh jag orkar inte. Borde väl inte egentligen spela matchen idag,men vem vill vika sig och säga att man har ont? Känns ändå som om det inte blir bättre av att vila.... kommer ju bara andra skador direkt när ena skadan känns bättre.. Så jag kör tills det inte går mer! haha.
Efter matchen blev det lite vila och sen vid halv nio tiden var det dags för utgång. Började med att jag, felicia, filippa, wille och fanny drog till nivå därefter drog vi oss mot bridge där filippa hade fixat vip (ritkigt grym tjej! :D ) men tyvärr lyckades inte vakterna luras av willes leg så vi alla åkte hem efter en stund. Men trots detta tycke rjag att det var en jätte najs kväll. Hela helgen har faktiskt varit ritkgit bra !

Nu ska jag fortsätta rensa min garderob, pusspuss
bilder från igår ska försöka fixas, det koooooommmmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0