Måndag

Förlåt lilla bloggen att jag inte skrivit under helgen. Har helt enkelt inte funnits så mycket att säga. Har iallafall varit en riktigt lugn och skön helg, i fredags var jag bara hemma (liten sjukling) somnade redan vid halv elva vilket både var riktigt skönt och behövande. Lördagen tilbringades i stan med syrran och därefter med filippa och Razmus. Åkte på kvällen till filippas syrra där vi sov över och tog hand om en liten hund. Film hela kvällen och gissa vad?! Jag somnade inte. Helt otroligt. haha

Idag blev jag hemma från skolan eftersom förkylningen blivit värre, men efter en dags vilande känns det bättre. Måste nog varit mitt one tre hill-tittande som hjälpe till att tillfriskna lite. Nu på kvällen blev det iallafall att gå iväg och prestera lite på träningen, kändes till en början att hela jag kokade, att jag skulle spy och svimma (kanske inte är helt frisk hehe men det skiter jag i, har inte tid med att stå över innebandyn) men jag överlevde träningen, som faktiskt gick rätt bra.

Herregud hittade nyss lite bilder från semestern i turkiet 2005. Tur att man har förändrats till utseendet, annars vore det riktigt illa!
På tal om gamla tider, syrran la precis in bilder på facebook på henne och mig som små! söta ungar






Kommentarer
Postat av: bönan

haha aaaaw gulle

2009-12-01 @ 01:23:37
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in fler bilder på dig och dina barndomsvänner när ni var små

2009-12-03 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0