mattepluggandet nu avslutat

Tänkte skriva ett litet snabbt inlägg innan der är dags för mig att sova. Hela eftermiddan/kvällen har jag inprincip suttit med matteboken framför mig. Fått mycket gjort? Njaa har väl inte kunnat koncentrera mig så mycket men nu vid halv tolv har jag äntligen förstått mig på allt. Hoppas jag. Blev iallafall en liten solningspause mitt i allt pluggande, rensa tankarna lite och bara njuta av lite värme i lugn och ro. Har kommit på att solarium är nog det bästa stället att ligga och tänka på! awsome. Nu väntar jag bara på att min kropp ska börja bli lite brun, men det kommer kan jag säga. Great pigment? tack mamma! haha :D

snart är det helg så det är nog bäst att jag sover så den kommer snabbare! puss på er
nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0