nöff nöff?

Äntligen är det bara en dag kvar på veckan. Känner att helgen kommer väldigt lämpligt, för oj så trött jag är och speciellt skoltrött. Känns som om skoldagarna går i någon slags slowmotion. Men måste skärpa till mig, får stå ut, inte långt kvar tills det är lov.

Dagen rullade iallafall på ganska bra. (förutom att man ramlade och skämde ut sig, men nej tänker inte gå in på det. Vore ju inte så bra om alla visste min riktiga sida? den "klantiga"). Dagen började iallafall med ett gympass som man kanske inte egentligen kan kalla för ett gympass, menmen jag befann man i gymmet iallafall hehe. Efter det lite teori där vi får utbildning i BUL (barn och ungdoms ledarskap). Sen var det dags för lunch och efter det ens favoritlektion. MATTE (ironi för den som inte förstog det).
Efter skolan drog jag och johan iallafall till liljeholmen och kollade lite affärer men tröttnade ganska fort så gick och satte oss på donken där pojken åt lite mat. Sen blev det hemgång för mig och sen vidare till kiropraktorn.
Just nu kollar jag på mammas pojkar, vilket program asså haha.

Känns som om jag börjar bli sjuk..ont i halsen. Svinis??!! haha nejdå så dramatiskt ska det inte bli.. hoppas det inte blir värre till helgen bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0