SÖMNPROBLEM

sömnproblem sömnproblem sömnproblem sömnproblem sömnproblem sömnproblem   sömnproblem sömnproblem sömnproblem sömnproblem sömnproblem sömnproblem  

somnar runt tolv-ett varje natt, sen måste det satt sig någon psykisk spärr i skallen på mig för varje natt vaknar jag vid 3 tiden. Och sen går det inte att somna om.. I natt var nog värre än det brukar vara, först en timme för att somna och sen vaknade jag jättepigg vid halv fyra tiden och inte kunde somna om (egentligen super trött, men när man är ritkigt trött blir man konstigt nog pigg) Fanns inte så mycket att göra så satte på en film för sova kunde jag inte göra. Lite tur fick jag iallafall lite sms sällskap av D...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0