söndag

Helgen är snart slut så bäst att ta vara på denna söndag. Festen igår hos Carro var trevlig. Drog däremot hem ganska tidigt, blev hämtad vid halv ett ungefär. Faktiskt riktigt skönt att komma hem och sova.
Tog en riktigt skön sovmorgon så nu ligger jag här i min säng med plugg. Haha blev påmind igårkväll att engelskan skulle lämnas in idag. Riktigt jobbigt och kämpigt men vad ska man göra, det är bara att kämpa på..
Med mina små uträknar eftersom det åretstår lite mer än hundra sidor i boken och en hel del kvar på uppgiften kommer nog denna dystra söndag inprincip bara ägnats åt plugg. Ska göra klart allt nu på dan så jag iallafal kan gå iväg ikväll och kolla när mitt lag spelar match i västertorp. Känns riktigt hemskt att inte få vara med och spela!  

Nu ska jag inte låt tiden flyga iväg. pussss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0