söndag

Matchen mot vendelsö slutade med 6-6. En grymt bra spelad match, hehe var nog väldigt underhållande för publiken skulle jag gissa. Men tyvärr räckte inte dessa siffror för att vi skulle gå vidare i sm.. de gick på målskillnad vilket visade att vendelsö hade gjort ett mål mer än oss. Ett mål! ååh så irriterande... menmen

Efter matchen har jag bara tagit det lugnt, känner mig helt död i kroppen. Kanske för att det blev rätt sent igår också. Så just nu ligger jag i min säng under varma filtar och försöker få lite värme. Det är iiiskallt. Tror nog jag somnar snart, hehe känner hur det rycker i ögonlocket.. Är ju skola imorgon (orkar inte!)

nedräkningen till jullovet har börjat! snälla låt 7 veckor gå snabbt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0