Tisdag

Igår blev det halvdag i skolan, riktigt skönt. Först hade vi samhällskunskap och efter lunchen fick vi veta att alla språk var inställda. Jiipii. Så då drog jag och angelica in till stan, kollade lite utklädnader och letade efter fina väskor, men jag tror nog aldrig att det varit så jobbigt att gå i stan. Båda vi var helt döda efter natten eftesom ingen av oss hade kunnat sova. Fullmåne?? Så iallafall åkte vi hem ganska fort.
Väl på liljeholmen träffade jag Felicia och vi åkte hem till mig och chillade tills det var träning för min del vid sju tiden. Ja det var dagen i korta små enkla drag.
Just nu ligger jag här i min säng, har precis vaknat och ätit lite frukost. Mådde inte så bra imorse så jag skippade skolan. Vi skulle ändå bara ha idott hela dagen vilket jag fått strånga order från tränarna att jag inte får vara med på pga mina benhinnor. "Du måste vila en dag iallafall" haha. Men blir iallafall lite plugg hemma nu; läsa engelska boken som jag fortfarande inte gjort och jobba lite matte..Och juste, städa mitt rum också

ojoj låter ju som en toppen dag.. pöss & kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0