Torsdag

Kvällen har ägnats åt att fixa utklädnaden inför lördag, Mycker svårt det där, men tror jag har allt under kontroll nu. Ett problem är löst!

Ska snart gå och lägga mig och låta fredagen komma. Det har varit en lång och seg vecka men nu är det snart över. Planerna inför imorogn är skolan som innehåller en svenska lektion och sedan efter lunch åka iväg till älvsjö på hälsomässan. Var inte med förra året så ska bli lite spännande och se vad som finns att göra. Efter mässan ska jag direkt dra in till stan för att möta upp mamma och köpa lite grejs. Sedan vid fem tiden är det träning vilket jag inte vet om jag ska vara med på, men iallafall åka och kolla på. Och direkt efter detta blir det lagmiddag.

En ganska så planerad dag med andra ord. Kommer somna riktigt gott!
Godnatt, skriver imorgon puss



haha mitt fynd från mitt och pappas lilla besök på vinden. Hittade nämligen pappas lilla hemlighet i en påse (tomtedräckten...) ajja bajja

Kommentarer
Postat av: bönan

snygging

2009-11-06 @ 12:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0