08.13

Godmorgon, ligger här i min säng och kollar på vakna med the voice där bloggaren Kenza är på besök. Självklart måste man se klart programet med henne! Så skolan blir lite tajt att hinna med. Alla behöver en dag ledig någon gång. Har inte heller så stor lust att gå till skolan så ligger hellre kvar här i min varma sköna säng. Får se vad jag hittar på idag. Funderar på att göra en riktig lyxfrulle, men vore ju lite skönare om någon serverar åt mig (a) så jag ligger kvar här tills ett under sker.

Helt sjukt att jag haft min helg planerad hela veckan. Måste vara första gången. Har även planerat lite inför fredagen, kommer nämligen missa en film jag vill se för ska troligtvis hem til fanny på dalarö så nu är den nerladdad. Kanske ska gotta mig med den filmen nu.

Usch inte känns det bra när pappa ringer hem från goa och säger "tyvärr har jag blivit solbränd". Avundsjuk


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0