tagga till

Är riktigt taggad inför lite kommande helger. Har ett fullt schema med massor roligt just nu. Nästa helg på lördagen firar felicia och mia sin födelsedag med 18-års fest och två helger efter är det carro som står för 18-års festen. Riktigt roligt måste jag säga! Finns ju inte roligare än att fira sina vänner, längtar verkligen.
Har dock lite beslutsångest över vad jag ska köpa i pressent till dessa små flickor, med det är inget jag kan gå in närmre på här i bloggen eftersom jag vet att ni läser haha, så det får bli en överraskning!

Däremot skulle jag behöva lite hjälp med en sak.. Carro ska ha filmtema på sin fest och min lilla fråga är då om det är någon som har en idé över vad jag kan vara? Har funderat lite på pirates of the caribbean tema men får se.. Några andra ideer?

nu blir det en snabb lusläsning igenom historiapapprerna och sen sova. Känner att jag behöver gott om sömn för att klara av provet imorgon.. Måste verkligen få bra betyg på det, annars blir jag irriterad på mig själv!

  

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0