frissan imorgon

Imorgon efter skolan ska jag iväg till frissan och fixa till mitt hår. Klippning (vilket inte känns roligt! mitt hår kommer bli huur kort som helst..) och slingor så jag får bort min lilla utväxt, vilket känns väldigt skönt. Känns alltid lika bra när man fixat till färgen i håret. Gäller ju att vara på topp och fixad på lördag haha.
Usch är faktiskt väldigt nervös över klippningen.. hehe mina toppar är ju ganska så slitna. Men plattngen är det värt! Tänker aldrig sluta platta det haha. aja vi får se hur det slutar, blir nog bra. Nu ska jag försöka få plats att sova i min egen säng eftersom min katt ligger i mitten av sängen. haha, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0