godmorgon

Det har varit en jobbig natt, eller aa nästan som vanligt. Jag vaknar nämligen flera gånger under natten och kan sen inte somna om. Dog framför tv:n igår vid halv elva tror jag och vid tre tiden vaknade jag av att allt i rummet var på, tv:n, musik, dator.. haha. Så då var jag hur pigg som helst. Tog mig säkert en timme innan jag somnade igen.. Ligger bara och vrider och vänder på mig och tycker att hur jag än ligger så gör det ont i nacken och ryggen... Men aja nu är jag vaken iallafall och fått mig lite mer skönhetssömn än vad jag brukar få. Men varför klaga en ledig fredag som denna? Tänkte iallafall starta denna morgon med en liten städning av mitt rum och självklart hälsa på papi som kom hem igårkväll/natt.

Ha en super bra dag! Äntligen är det helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0