godmorgon

Har precis ätit en god frukost och har nu krypit ner i sängen igen. Lördagsmornar är det bästa som finns!
Igår kväll började det först med en riktigt bra träning, efter det en mysig fredagsmiddag med mamma och syster. Sen hade jag bara planerna på att vara hemma, eller a jag hade ine så mycket att välja på eftersom jag inte orkade åka med felicia till dalarö. Men iallafall så drog jag vid nio tiden till Wille och Filip och chillade lite med dom, haha vi spelade nhl och kollade film. Filip blev ju riktigt ägd av mig på straffar! Stannade där till halv två ungefär då min snälla mamma hämtade mig i Hagsätra.

Idag har jag inte ritkgit några planer, inga måste så det känns riktigt skönt. Ska nog iallafall träffa någon kompis och självklart bönis. Tanken är iallafall att dra ut på något roligt ikväll, är faktiskt för en gångs skull lite taggad. Men vet inte vart än, men det kommer. Nu ska jag lägga täcket över huvudet för jag håller allvarligt på att frysa ihjäl. Puss

måste ju bara visa lite gamla bilder på mig som jag hittade precis, höhö sööööt tjej?!

     


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen aaw vilken gullig lite apa :D

<3<3<3

2009-10-11 @ 23:04:51
URL: http://filippaechardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0