Höstlov

ja inte vad den här dagen till något större ansträngande, lätt som en plätt blev det helg. Och lov! 
Återstående av denna fredag ska jag träna, fixa lite till imorgon och sen bara ta det riktigt lugnt. Bara taggning för morgondagen! Planerna var ju från början att träffa några tjejer från laget men vi skjuter fram det till nästa vecka. Får se till att slänga ut min familj någon dag så vi kan ha en tjejmiddag här.

Är nog bra att jag bara stannar hemma ikväll för imorgon är planerna att stiga upp tidigt och åka in till stan för att köpa vinterjacka och klackskor till kvällen. Kankse även göra ett försök att hitta några fina kläder, men känner att jag tappat flytet på det där att hitta kläder..Men men vinterjackan är iallafalll väldigt behövande nu eftersom det bara blir kallare och kallre för varje dag..



Hjälp mig, vilken färg ska jag välja på jackan??
funderar på svart, för det passar ju till allt, men jag vet inte...


Kommentarer
Postat av: Anonym

fulare jacka finns inte, haha!

2009-10-23 @ 17:39:50
Postat av: paulina

svart är fint (y)

2009-10-23 @ 18:10:09
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0